استقلال: انتشار ليست خروج و ورود کذب است
تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, | 22:16 | نویسنده : روابط عمومی تیم کانون شهدای گمنام

 

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت استقلال، محمد نوري‌فر، معاون ارتباطات باشگاه استقلال گفت: متأسفانه برخي جريان‌هاي مخرب در تلاش هستند با خبر‌سازي‌هاي دروغ و کليشه‌اي اقدام به حاشيه‌سازي براي مجموعه استقلال کنند. يکي از اين شايعات ارائه ليست ورودي و خروجي بازيکنان براي فصل آينده از سوي امير قلعه‌نويي به باشگاه است.

وي ادامه داد: اين خبر واقعيت ندارد و سازندگان اين دروغ بزرگ هر ساله در چنين مقطعي اقدام به انتشار چنين اخباري مي‌کنند. هدف آنها کاهش انگيزه بازيکنان استقلال است در حالي ‌که امير قلعه‌نويي تأکيد کرده تحت هيچ شرايطي تا آخرين روز رقابت‌هاي اين فصل اقدام به اين کار نخواهد کرد و مسلما بازيکنان متعصب و فداکاري که در اين روزهاي سخت براي موفقيت استقلال تلاش مي‌کنند، در اولويت ويژه براي فصل آينده قرار خواهند داشت.

نوري‌فر در پايان تأکيد کرد: همان جريان‌هايي که خبر از مذاکره قلعه‌نويي با تيم‌هاي ديگر براي فصل آينده داده بودند، اکنون اقدام به انتشار خبري بي‌اساس درباره ليست بازيکنان فصل آينده کرده‌اند و اين 2 خبر در تضاد کامل با يکديگر است. متأسفانه با خبر هستيم که بيشتر اين بازي‌هاي نخ‌نما شده رسانه‌اي توسط يک محفل خاص براي موفقيت مجموعه‌اي ديگر انجام مي‌شود و در صورت ادامه اين شيطنت‌ها مجبور هستيم که به معرفي اين افراد بپردازيم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • تله کام
  • دانلود افزار